lördag 16 april 2011

Dag 1 – Min bästa vän

jag har ganska många bästa kompisar, eller ja, ni fattar! :P 
men dom som står mej närmast är jenny och matilda, dom två kan man berätta allt för, och dom är alltid roliga att vara med! 
båda har sjukt grym humor, och är ganska lika varanandra, och det är inte jag.. eller på vissa grejer är vi det..men ah, så jag fattar inte riktigt hur jag kan passa in med dom egentligen, men det gör jag, och det är tuuuuur!


sen har vi tina och julia, två andra grymt bra kompisar! julia är den som har sjukt konstig humor....och där kom jag på att tina har typ likadan. haha! men ah, jajjemen, jag är inte såååå jätte bra på att skriva.

sen har vi ju då min lilla kusin i stenungsund.. vi kanske inte är bästa bästa bästa (osv ^^) kompisar direkt, men jag har alltid roligt med henne! och saknar henne lite nuuuuu ;) och jessica! vi tre brukar ha roligt tsm..
på sommareeeen! yes.
nä, nu har jag glömt några tror jag, men orkar inte skriva mer...
KRAMP I HANDEN.
tesen, jag och jessica! <3

dom tre små grisarna..haha skoja
ni är bäst! <3

julia and TINAA,, fast nä, tvärtom.

goa tjejer, julia, jag, sofia,matilda,jenny & tina! <3

fanny och sofia :D 

lilla liiinaaaa!
TACK FÖR MEJ! HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar