lördag 16 april 2011

weeeyy!

Ja, men nu är det ju så att jag är GANSKA dålig på att blogga...glömmer oftast av det, eller orkar inte!
men nu har jag påsklov..och kommer dö av har jag har så tråkigt.
så nu kör vi en ny sån här!
(snodde den av Tesen ^^)


Dag 1 – Min bästa vän
Dag 2 – Det här åt jag idag.
Dag 3 – Något jag brukar göra på måndagar
Dag 4– Min dag.
Dag 5 – En sak jag älskar från min garderob.
dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 7 – I min handväska.
Dag 8 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 9 – Min favoritplats.
Dag 10 – Mina drömmar.
Dag 11 – Det här är jag beroende utav.
Dag 12 – Mitt favoritminne.
Dag 13 - En stark och svag sida jag har.
Dag 14 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 15 – Det här får mig att må bättre.
Dag 16 – Det här får mig att gråta.
Dag 17 – En bild från mitt rum/lägenhet
Dag 18– Mina rädslor.
Dag 19 – Det här saknar jag.
Dag 20 – Såhär vill jag dö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar